Elimäen seurakunta

Elimäen seurakunta on rinnallasi elämän kaikissa vaiheissa. Tahdomme palvella sekä uskon että ihmiselämän muiden tärkeiden asioiden pohdinnassa kanssasi. Seurakunnassa papit, diakonit ja koko muu henkilöstö voi olla vierelläsi elämän matkalla.

Seurakunta on yhteisö. Jeesuskin puhui lampaista ja paimenesta. Lampaat kuulevat paimenen äänen, ja paimen tuntee lampaansa. Myös Elimäen seurakunnassa on sinulle paikka ja oma tapa olla mukana.

Kerromme toiminnastamme näillä nettisivuilla sekä keskiviikon ja torstain lehti-ilmoituksin Kouvolan sanomissa ja Keskilaakso - lehdessä. Meihin voi ottaa yhteyttä myös puhelimitse ja sähköpostilla, olisi mukava tutustua ja kuulla ajatuksia. Seurakunnan toimisto palvelee Elimäellä ma, ke-pe klo 9-12 seurakuntakeskuksen eteläpäässä, Mettäläntie 3. Tiistaisin tahdomme olla läsnä Korialla, Alakouluntie 23 kirkolla klo  9-12.

Elämme aikoja, jolloin moni asia on myllerryksessä. Jotain pysyvääkin onneksi on. Jumalan rakkaus meitä kohtaan, ja perinteet joilla kirkko palvelee jo yli 2000:n vuoden ajalta. Tule tutustumaan seurakuntaamme.

- Kirkkoherra Kirsi Hämäläinen

Osallistu toimintaamme

Seurakuntien toiminnasta löydät tietoa tapahtumakalenteristamme Linkki avautuu uudessa välilehdessäja viikkotoiminnan sivultammeLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Katso tiedot jumalanpalveluksista.

Olemme sinua varten

Seurakunnan työntekijät haluavat tukea kaikenlaisissa elämäntilanteissa keskustellen ja rukoillen kanssasi. Jos haluat varata seurakunnan tiloja tai sinulla on ideoita tai kysymyksiä toiminnasta, ota rohkeasti yhteyttä seurakuntatoimistoon. Kaste-, vihki- ja hautausvaraukset hoidetaan toimitusvarausten yksikössä. Seurakuntaan liittymisen voi hoitaa sähköisellä lomakkeella tai Kouvolan aluekeskusrekisterissä.

Kirkkoherra , jumalanpalvelustoiminta ja lähetystyö
Elimäen seurakunta
Mettäläntie 3
47200 Elimäki

Avoinna ma, ke, to ja pe klo 9-12 Elimäellä, ti klo 9-12 Korian kirkolla
Mettäläntie 3
47200 Elimäki
Kuvassa on pääsiäisen käsipyyhe, jossa tulppaaneja krookuksia ja helmihyasinttejä.
Elimäen kahvipirtin uusi lähetystuote